+420 702 812 017 - PO-PÁ 8-11:30 | info@housedecor.cz
Originální výrobní e-shop
Úvod

Vánoce 2020 - včasná objednávkaPřidáno: 16.11.2020

Jako každým rokem u nás vzrůstá počet objednávek před Vánocemi. Letos jsme se hodně věnovali novinkám a originálním dárkům. Proto pokud po něčem z našeho sortimentu toužíte, neváhejte svoji objednávku vytvořit včas. V těchto dnech na vašich objednávkách pracujeme ve dne, i v noci. Prohlédněte si termíny expedice, kde můžete zjistit kdy bude Vaše objednávka odeslaná.

Milí zákazníci,

 

s předstihem Vám oznamujeme, že jako každý rok musíme ukončit garanci doručení do Vánoc o něco dříve. Protože Váš zájem je opravdu veliký a naše výrobní kapacity přeci jen omezené, budeme garantovat dodání do Vánoc pouze do úterý 24. 11. 2020 (u již zaplacených objednávek). Po tomto termínu můžete samozřejmě i nadále objednávat, ale již nemůžeme zaručit brzké dodání. Můžeme jen slíbit, že uděláme maximum, abychom odeslali co největší počet zásilek i po tomto termínu. Pokud se Vám něco na našem e-shopu zalíbilo, pak neváhejte svoji objednávku zaslat včas. Děkujeme za důvěru, tým Housedecor

 

Zároveň bychom Vás rádi informovali ohledně termínů expedice. Kontrolovat si ji můžete po přihlášení do Vašeho účtu.

 

Termíny expedice 

 

16.12. - Balírna 20

17.12. - Balírna 1

18.12. - Balírna 2

19.12. - Balírna 3

20.12. - Balírna 5

 

 

 

 

Mějte prosím Vaši objednávku vytvořenou včas a užijte si klidný adventní čas. 

 

 

Aktuální zpráva od dopravců :

 

Kapacity dopravců v současné situaci
Souhrn informací
Vážení partneři,

čísla v e-commerce segmentu dosahují v těchto dnech rekordních čísel, což se výrazně projevuje v počtu zásilek, které z e-shopů míří k zákazníkům a tak je logistická síť většiny dopravců aktuálně velmi přeplněná. Zásilkovna doručuje v České republice většinu zásilek na výdejní místa do druhého dne (97 %), podobně jako během zbytku roku. Doplňkovou službu Doručení na adresu zajišťuje Zásilkovna prostřednictvím externích dopravců jako je DPD nebo WeDo, kteří nás omezili maximálními denními limity počtu zásilek a informovali nás, že může docházet vlivem současného přetížení logistické sítě ke zpožděním právě při doručení na adresu.

Informujte prosím o situaci své zákazníky

Z tohoto důvodu Vás prosíme o umístění zprávy o současné situaci na Váš e-shop. V Zásilkovně věříme, že upřímnost a otevřenost hrají prim, a že díky dostatečné informovanosti zákazníci pochopí, že logistika zažívá v této době stav, který nemá v Česku obdoby. Je to zkouška pro nás všechny – pro zákazníky, e-shopy i doručovatele, a my jsme si jisti, že ji společně zvládneme. Napomůže tomu právě i fér přístup, kdy budeme zákazníky předem informovat, že zboží jim může dorazit se zpožděním.

Přesměrování z Doručení na adresu na výdejní místa

V Zásilkovně jsme nyní omezeni kapacitami spolupracujících přepravců a bohužel není v našich silách tyto stanovy ovlivnit. Službu Doručení na adresu nyní zajišťujeme prostřednictvím kapacit, které nám dopravci zachovali. Počty zásilek však přesahují tyto kapacity, a tak jsme přistoupili k přesměrování některých zásilek směřujících na adresu na nejbližší výdejní místo. Podrobnosti najdete ve vyjádření Simony Kijonkové na našem blogu

Zákazníky jsme o tomto postupu informovali na blogu, na Facebooku a samozřejmě také pomocí e-mailů, SMS a push notifikací v mobilní aplikaci Zásilkovna.

Kompenzace je samozřejmostí

Pokud dojde k přesměrování zásilky z home delivery na výdejní místo, bude Vám jakožto e-shopům účtován poplatek za dopravu na výdejní místa, nikoliv jako za Doručení na adresu, a zákazníci od nás následně dostanou kompenzaci v podobě odeslání jedné zásilky zdarma.

❌ Pokud by Vám výše popsaný postup měl způsobovat komplikace a nevyhovoval Vám, dočasně prosím službu Doručení na adresu ve svém e-shopu vypněte.

✔️ V případě, že se rozhodnete službu Doručení na adresu dále využívat, prosíme Vás o komunikaci na Vaše klienty, že zásilka může být v případě vyčerpání maximálního denního limitu kurýrů a nemožnosti předání zásilky k Doručení na adresu dopravena na nejbližší výdejní místo Zásilkovny.

Předpokládáme, že se bude jednat o nižší jednotky procent všech zásilek k Doručení na adresu, avšak chceme, abyste Vy i Vaši zákazníci měli aktuální a upřímné informace. Na službu Doručení na výdejní místa nemá současná situace vliv – zásilky sem zavážíme tak, jak jste Vy i zákazníci zvyklí, a pokud mají výdejní místa otevřena i v sobotu, zavážíme sem nyní zásilky i tento den.

Velice Vám děkujeme za součinnost a přejeme mnoho spokojených zákazníků.

Vaše Zásilkovna

Zpět na seznam článků
INFORMACE K NÁKUPU
Kontakt
 

+420 702 812 017 (Po - Pá 9:00-11:30) 

 

info@housedecor.cz
VÍCE O HOUSEDECOR
 
PLATEBNÍ METODY
       
2016 Vytvořilo Housedecor design studio